Evet olur.
Bir haber sitesinde görmüştüm, iyileştikten 1 ay sonra yeniden yakalanmış.
Ağır mı geçirmiştir acaba yoksa hafif mi hocam çok büyük moralim bozuldu.
buna cevap verebilecek kimse yok. ancak yapılan araştırmalar korona geçiren kişilerdeki antikor miktarının hızla azaldığını gösteriyor. bu da tekrar korona olunabileceğini gösteren kuvvetli bir işaret.
İnsanllah tekrar olam hafif atlatir hocam bilgilendirme icin tesekkur ederim