Bir kişi 2 defa korona gecirir mi ? 2 defa geciren tanidiklariniz var mi?
Gecirdilerse aradaki sure ne kadardi kac gun sonra tekrar corona oldular?
Birde agir hastaligi olup koronayu atlatan tanidiginiz var mi?
Belirtileri nelerdir nasil farkettiniz/farkettiler?
Cevaplarsanız çok memnun olurum. Çünkü çok büyük bir boşluktayım yardım ederseniz sevinirim.