gunessezer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben şahsen kablolu modellerden yanayım. Mantığım şu şekilde işlemekte; nasıl ki internete ethernet kablosu ile bağlanıyorken daha iyi verim alıyorsanız wifi de ister istemez sorunlar yaşıyoruz. Bu da bir nevi öyle.
çok güzel örnek vermişsiniz.
şu anda kablosuz kullanıyorum ve paso takılıyor ayar oldum kablosuz mouse. ya da ne kadar ekmek o kadar köfte misali biraz paraya kıyıp daha sağlam bir mouse almak gerek. ya da kablolu alacağım