Ben şahsen kablolu modellerden yanayım. Mantığım şu şekilde işlemekte; nasıl ki internete ethernet kablosu ile bağlanıyorken daha iyi verim alıyorsanız wifi de ister istemez sorunlar yaşıyoruz. Bu da bir nevi öyle.