Arkadaslar 2 kardesimize yemek ısmarlamak istiyorum.
Öğrenci olabilir, gerçekten ihtiyacı olabilir fark etmez. 2 kişi ye 25 TL göndereceğim. Gerçekten ihtiyacı olan pm yollasin. Konuya yazmaya gerek yok. Ama rica ediyorum bakın gerçekten ihtiyacı olan yazsın hak yemeyin.
Destek vermek amacıyla yemek sepeti gibi bir platformdan söylerseniz hattıma tanımlı indirimleri kullanarak daha ucuza gelmesini sağlıyabilirim.