İade ettikten sonra alayım dedikten sonra almayacağım dediyse- trade verebilirsiniz bence
Evet İade Ettikten Sonra Alıcam Dedi Ama Üstünden 1.5 - 2 Gün Geçti Henüz İade Yapmamış ( Veya Yapamamış ) Benim Hesap Zaten Öyle Yüksek Miktarlı Birşey Değil Fake Fotoğraflar Kullandığım İçin Şikayet Almamak Sebebi İle Geçici Olarak Dondurdum
Bundan Dolayı Takipçi Azda Olsa Düşüş Olucak Bu Sefer Bahane Bulup Takipçi Düşmüş Diyicek Bu Sefer Ben Mağdur Olacağım