Çok yazan oldu. Seçip göndereceğim inşallah. Cumlemizden.
umarım suistimal eden olmaz alamayan arkadaşlara önerim marketlerde 1.85e noodle var günlerdir her öğün yiyorum şuana kadar sıkıntı yaşamadım hem ucuz hem güzel bir süre sonra bayıyor orası ayrı