Bebeim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin gibi holigan tarzı düşünceli insanlar oldukça bu Ülke gelişmez..
Ben gs yapmadı demedim ki? yapmıştır beni ilgilendirmez
İnsan olarak bakın olaylara siz..
tamam insan olarak bakıyorum olaya zaten yükselişte olan bir takımı devirebilmek adına zamanında hakan şükürlerin fatih erdemlerin dizinin dibinden ayrılmayan o fetocu baş varya onun yaptığı kumpas ile geriledi fenerbahçe ben eğer takımıma sahip çıkıyorum diye holigansam eğer gözünüz de bu isem en iyi holigan benim hemde bir kadın taraftarı olarak en çılgın holigan olarak görün ama değilim emin olun buna çok hakkın yendi fenerbahçenin parayla tehdit ederek belgeler var diyerek şampiyon olmak kolay ama yeniden fenerbahçe toparlandığın da bakalım o zaman ne çıkaracaklar ortaya göreceğiz.