Arkadaşlar Aziz Yıldırıma şahsen de futbol camiasına kazandırdıkları hakkında da seven ve saygı gösteren bir Galatasaraylıyım. Bu konuyu Fenerbahçe şöyle büyüktür böyle büyüktür diye tartışma yerine çevirmek mantıksızdır adam açık açık ben şike yaptım ama Fenerbahçe için yaptım diye beyanat verdi. Çoğu futbol takımı şike, teşvik vb. hatalar yapmıştır ama Azizin yaptığı tescillenmiştir bunu görmemek için kör olmak lazım