grkm123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şikeleri fetö kumpası, şampiyon olamadılar diye stadı yaktılar polıs araçlarını yaktılar fetö kumpası.. 1 kere 6-0 yenmişler alt tarafı 3 puan almişlar. biz kadıkoye bayrak dıktık kadıkoyde kupa aldık .
Rambo Okan'ı, Bayrak nöbetini ve kaybedilen 100. Yıl şampiyonluğunu da unutmayın hocam