şikeleri fetö kumpası, şampiyon olamadılar diye stadı yaktılar polıs araçlarını yaktılar fetö kumpası.. 1 kere 6-0 yenmişler alt tarafı 3 puan almişlar. biz kadıkoye bayrak dıktık kadıkoyde kupa aldık .