ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle her sene kutlayacak mısınız 6 Kasım'da 3 puan aldığınız maçı
Gerek yok hocam, sadece bugünkü kararla aynı tarihe denk gelince anımsadım. Zaten mesajı yazınca aklıma geldi, sonradan foto ekledim Yoksa bu kadar sıkıntının içinde umrumda değil 6 atmışız