ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu en son Kadıköy galibiyetinde konvoylarla kutlayan futbolcuları dövme yaptıran takım mı söylüyor yoksa diğerleri mi😂
O çok farklı bir boyut. Kadıköy şansızlık serisini kabul eden bir Galatasaray taraftarı var. Biz başarısızlığımızın arkasındayız. Son 5 yıldır hangi Kadıköy galibiyetin Fenerbahçe ezici bir üstünlükle tamamlandı. Daha iki yıl önce Ali Koç'un velihattı Ali Palabıyık sayesinde kurtuldunuz. Bir özlem vardı kutlandı. Bu Trabzon'da olsa Beşiktaş'ta olsa yine kutlanacaktı. Ama siz Beşiktaş'a da 6 atmışınız ama kutlamıyorsunuz neden? Bunu cevaplasana sen bi önce?