Makalex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fenerbahçe büyüklüğünden bahsetmişsin ama Galatasaray'ı 6-0 yendiğinizi 15 yıldır kutlayacak kadar da acizsiniz Şu post aslında herşeyi açıklıyor. Bence konu burada kapansın

Büyük takımlar aldıkları kupalarla, küçük takımlar ise yendiği büyük takımlarla övünürler.” Michel Platini
evet 2007 den sonra yükselişimiz de ve takım değeri olarak m.united yaklaşacak kadar büyüdük sonra mı noldu feto varya hani şu fatih erdemin hakan şükürlerin dizinin dibinde yatıp kalktığı adamın ülkeye kurduğu kumpas ve darbe ile beraberinde türkiyenin en büyük sivil toplum örgütünü ele alarak yaptığu kumpas olmasaydı daha başarılı yerlerde olurduk bunu bütün kulüpler biliyor ve bütün kulüplerin taraftarıda ama zamanla sindirecek herkes sindiriyorda mecburlar