Fenerbahçe büyüklüğünden bahsetmişsin ama Galatasaray'ı 6-0 yendiğinizi 15 yıldır kutlayacak kadar da acizsiniz Şu post aslında herşeyi açıklıyor. Bence konu burada kapansın
Büyük takımlar aldıkları kupalarla, küçük takımlar ise yendiği büyük takımlarla övünürler. Michel Platini
Rüşvetçi Platiniden alıntı


Şaşırmadık, ispiyon mailleri mektupları faksları. Sizi gidi siziiiiii......
https://www.dw.com/tr/fransız-medyas...dı/a-49245018