Makalex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fenerbahçe büyüklüğünden bahsetmişsin ama Galatasaray'ı 6-0 yendiğinizi 15 yıldır kutlayacak kadar da acizsiniz Şu post aslında herşeyi açıklıyor. Bence konu burada kapansın

Büyük takımlar aldıkları kupalarla, küçük takımlar ise yendiği büyük takımlarla övünürler.” Michel Platini
Bunu en son Kadıköy galibiyetinde konvoylarla kutlayan futbolcuları dövme yaptıran takım mı söylüyor yoksa diğerleri mi😂