Fenerbahçe büyüklüğünden bahsetmişsin ama Galatasaray'ı 6-0 yendiğinizi 15 yıldır kutlayacak kadar da acizsiniz Şu post aslında herşeyi açıklıyor. Bence konu burada kapansın
Büyük takımlar aldıkları kupalarla, küçük takımlar ise yendiği büyük takımlarla övünürler. Michel Platini