Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
FB' nin büyüklüğü bazılarının zoruna gitmiş. Hemen damlamışlar

Karar tarihide manidar, siz unutsanız biz unutmayız

Fenerbahçe büyüklüğünden bahsetmişsin ama Galatasaray'ı 6-0 yendiğinizi 15 yıldır kutlayacak kadar da acizsiniz Şu post aslında herşeyi açıklıyor. Bence konu burada kapansın

Büyük takımlar aldıkları kupalarla, küçük takımlar ise yendiği büyük takımlarla övünürler.” Michel Platini