Ülkede kadına şiddet olaylarında ADALET'in olmadığını çok iyi görüyoruz. Türkiye'de Adalet'in de olmadığı apaçık ortada. Uefa men vermiş. Cas olayları ortada. O yüzden çokta şey yapmayın.
Fenerbahçe şike yapmadı. YERSEN...
Evet Cas ortada Trabzon her Cas kapısından döndü Fenerbahçe soruşturma nedeniyle UEFA dan men yemişti ama artık yurt içi ve yurt dışı davalar sonuçlandı şimdi tazminat süreci başlıyor...