sabah 127 bindi abi günü geçtim saat geçtikçe artıyor. pandeminin ilk zamanları 30 binlere çakılmıştı kesin alacaktım almadım :S hep erteliyoruz ya. şimdi yüksek diye almıyoruz ama daha daha da yükseliyor. almadıkça pişman oluyoruz