Ülkede kadına şiddet olaylarında ADALET'in olmadığını çok iyi görüyoruz. Türkiye'de Adalet'in de olmadığı apaçık ortada. Uefa men vermiş. Cas olayları ortada. O yüzden çokta şey yapmayın.
Fenerbahçe şike yapmadı. YERSEN...
sen ye hocam biz yemiyoruz sağ ol