Pennywise0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
firebase firmasına talep gönderirseniz onlar kendileri ücretsiz yapar para vermenize gerek yok hocam
Üzüldüm, Firebase'i bilmemene değil; araştırmadan biliyor gibi yazmana üzüldüm dostum.