dev_boy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her şey para değil..

Evet, 50 dolar iş yaptığınız zaman güzel para, ama emek bu. Bu kadar değersizleştirmeye gerek yok.
Ne alakası var orda 50 dolar alıyorsan burda 150tl anca alıyorsun aynı işte emeğin daha değeri oluyor