sevkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaldırabiliyorum ama yasak diyorlar .d
xenforo'nun kirli dunyasında sen cok saf ve temız kalmıssın degerlı kardesım, dılerım hep boyle kalırsın