Öncelikle ellerinize sağlık ortada bir emek var hocam yorum konusunda ise Kupa üzerindeki görsellere biraz daha derinlik ve 3 boyut algısı verilse süper olur yani o kıvrımlar pardakla birlikte görsele yansısa gayet güzel olur hocam.