Sadece ceza ödemekle bitse evet gelmezler, Vergi ödemektense ceza öderler. Ancak 6 ay sonra %90 bant kısıtlaması gelince o iş biraz yaş
Aslında o kadar basit değil, Sadece 30-40 çalışanla iş çözülmüyor. Sunucularıda buraya taşımak zorunda ve hukuki sorunlarda peşinden gelecektir.
Aynen hocam esas sorun zaten sunucu ksımında ve sonrasında ki hukuki süreçde yaşanacaklar.