onu bi geçicek sosyal medyayı bu kadar kullanan bir iktidar varken bu sadece sözde kalır, kaldıki verilen cezalar ödenecek vergiler yanında devede kulak kalır ceza ödenir
Sadece ceza ödemekle bitse evet gelmezler, Vergi ödemektense ceza öderler. Ancak 6 ay sonra %90 bant kısıtlaması gelince o iş biraz yaş
Türkiye pazarını adamlar niye bıraksın ki bedavadan para alıyorlar en fazla 30-40 kişilik ekip ile aylık milyonlarca lira indiriyorlardır. Temsilci atayacaklardır.
Aslında o kadar basit değil, Sadece 30-40 çalışanla iş çözülmüyor. Sunucularıda buraya taşımak zorunda ve hukuki sorunlarda peşinden gelecektir.