Zaten temsilcilik açmayıp Türk halkını takmamaları ayrıca Bi saygısızlık. Bnce devlet kararlı durup açtırmalı Bi temsilcilik. Binlerce lira gömdüğümüz platformda haksızlığa uğruyoruz ama muhatap yok karşımızda. Ha elimiz mahkum mu mahkum o ayrı