Werkmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günlük milyarlar harcayan bir ton müşterisi var türkiye pazarında hocam öyle basit değil
Hocam zaten devlet kendi kendine zarar veriyor. Adwords reklam verenler stopaj adi altinda vergisini oduyor, adsense kazanci saglayan ben ve benim gibiler yuzde 40a varan vergi veriyoruz. Ulkeye doviz girisi sagliyoruz. Devlet kendine zarar vermeyi aliskanlik haline getirdi. Paypal bu yuzden cekildi gitti. Ulkeye doviz sokan bircok kisi isini birakti.