serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sende F8de var 🙂

FN+F8 dene olmazsa F8 1 kez bas bırak.
Uçak moduna alıyor hocam😅 kafayı yicem ya kaç tane driver indirdim yok 🤷