Hellalik mellalik hakkettiginiz yok. Hala soyledigimin arkasindayim.
Hirsizi savundugum da yok. Git hangi kuruma sikayet edilmesi gerekirse oraya sikayet et diyorum. Burdan okudugunu ne kadar anlayabilirsiniz az bucuk anlasiliyor.
Daha da kotusu, is etiginizin olmadigi da cok net anlasiliyor.
Sizde site barindiranlarin vay haline!