Ekbette ki düşüncenize saygılıyım.
Ancak, bana dokunmayan yılan bin yaşasın mantığı mi var şimdi ?
Sabit yada Statik bir İp olduğunda bu gibi suistimallere açık birini bildirmek ve diğer görüntüleme yapan arkadaşlar tarafından ban eklenmesi olamaz mı amaç ?
Şimdi hırsızlığı yapanı savunmak nereden geliyor ?
Neyse, her halükarda ayrıca son cümlemize bakarak, ne kadar ince düşündüğünüz anlaşılıyor.
İlgili yorumunuz için tekrar teşekkürler.
Insanlar ne yaparsa yapsin onlarin bilgilerini ifsaa etme hakkiniz yok!
Yasadisi birsey gorurseniz gerekli devlet birimine sikayette bulunursunuz. Ama IP gibi bilgileri ulu ortada paylasamazsiniz.
Sizden host alan ve alacak olanlar adina uzuluyorum. Boyle IS ETIGI sifirin altinda olan birinden cop bile alinmaz

, birakin hostu.
Siz simdi onlarin sitelerine, scriptlerine, emaillerine de erisiyorsunuzdur

.