ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Videonun sahibi ben değilim fakat gerçekten ağzına sağlık. Milletin ağzında hep şey; tramp kazanırsa yanarız. Sanki diğeri kazansa dolar 1 TL olacak
Yani böyle birşey düşünmek saçma ama sanırım düşünenler kötünün iyisi diye düşünüyor fakat kim gelirse gelsin sadece kukla bunlar.