mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim burda aktar var ordan alıyoruz. Taze çekim 😂😂

şaka bir yana bir ara nescafe golda merak salmıştım. Gayet iyiydi.
Hocam onu da denedim dibinde kum gibi birşey kalıyor kahve tam çözünmüyor sanırsam