Ttnet'ten ceza ödeyip çıkmıştım yıllar önce. Türknet'e geçtim. Yıllardır türknet'teyim. adsl alırken 14-15 mbps hız alıyordum. Altyapı vdsl destekliyormuş geçtik 47 ye 8 upload alıyorum tertemiz
Bende TT Ceza ödeyip bıraktım. Milenni'ye geçtim. Dediğiniz gibi VDSL destekliymiş TT hatları ama TT adsl veriyordu yıllarca

Milennide 20-40 arası değişen download(Benim hat eski oldugu icin kablo yenilemeye üşendim) sabit 7 upload alıyorum. Uzun süredirde kullanıyorum.
Milenniye sitesinden iletişime geçmeleri için başvuru oluşturun hemen arıyorlar detaylı bilgi alabilirsiniz. Alt yapı v.s