Ttnet'ten ceza ödeyip çıkmıştım yıllar önce. Türknet'e geçtim. Yıllardır türknet'teyim. adsl alırken 14-15 mbps hız alıyordum. Altyapı vdsl destekliyormuş geçtik 47 ye 8 upload alıyorum tertemiz