Yaklaşık 3 yıldır Millenicom kullanıcısıyım. Firma el değiştirmesine rağmen hâlâ iyi durumda. Turknet kullanımı sağladım fakat yapa atlyapısı olmadığı için iptal etmek durumunda kaldım. Türk telekom altyapısına daha uygun fiyata sahip olabilirsiniz. Hemde tahayyüt yok.