digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elinize sağlık. Son günlerde gördüğüm en iyi konu. Örnekler ve resimler ile herşeyi apaçık anladım. Bir binada nelere dikkat etmem gerektiğini anladım. Maalesef bir çok bina böyle inşaay halinde değil hasarların üzeri kapatılıyor. Ama en azından genel olarak nerelere dikkat etmem gerektiğini aladım.
Evet hasarların üzerini kapatmak maalesef bir gelenek olmuş. 99 depremi sonrası çatlayan, hasar alan ancak yıkılmayan birçok apartman dış cephede sıva-boya yapıp sağlam yapı gibi satmaya-kiralamaya devam etti maalesef...

Teşekkür eden herkese ben teşekkür ederim.