Yanlış anlamayın ama bana göre bunda bir şey yok. R10 üzeri hiç eğitim almadım, ancak udemy üzeri aldığım eğitim setlerini bana bir getirisi olsun diye alıyorum. Yeni bir şeyler öğrenip, yeni bir girişimde bulunmak için alıyorum. Eğitimleri almamın sebebi tamamen ticari amaçlı. Tabii, tam anlamıyla konuya hakim olmadan hizmet vermiyorum. Sevgiler.
Bu hizmete göre değişir. Bizde eğitim aldık. Ama bazı şeyler farklıdır. Belli birşeyden sonra hırsızlığa girer. Benden öğrenip benim yaptığım içeriğin aynısını yaparsa birisi kusura bakamayın aynı ön yargıyla yaklaşırım. Bir insan bir detayı bilmeden kendini profesyonel ve sektörede en iyi olarak gösteremez. Bu sadece benim değil herkesin hakkına girmektir. Dediğim gibi sektöre göre değişiklik gösterir bu durum. Örneğin yazarsınız size ait olan bir metni alıp kendim yazdım dersem bana tepkiniz ne olur ?