mozay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı db'ye mı kuruyorsunuz?
Hayır Softaculous'dan siliyorum db ve klasörleri silinmiş mi diye kontrol ediyorum 2 side yok silinik ama manuel kurulumda da Softaculouslada aynı hata.