Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ETSY'de falan ürün satanlar var hocam 18-20 dolara. Bu kişiler nasıl kâr ediyor anlamış değilim?
Ürün yollama maliyeti zaten ürün fiyatı.
Hocam İngiltereye Ptt Kargo ile 1, ay önce 300gr ürün gönderdim. 3 haftada adrese ulaştı 42 tl ödeme yaptım. Ücret banada düşük geldi şaşırdım açıkçası, korona sebebi ile kargolar geç gidiyor bilgin olsun.