Makine Mühendisiyim. Boş vakitlerimi değerlendirmek istiyorum..
Makine parçaları 3B çizimi yapıyorum.
AutoCAD
SolidWorks
Siemens NX programları ile çalışıyorum.
Adı geçen programlarda istediğiniz herhangi 3B tasarımı-kalıp tasarımı işlemlerini yapmaktayım.
İlgilenen arkadaşlar irtibata geçebilirler.....