omerfarukxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı sorunu defalarca yaşadım. Ve bunu yapanlar gram utanması olmayan insanlar. Teşekkürler @Werkmen; duygularımıza tercüman olmuşsun.
Yapsınlar ama herşeyin bir sınırı olmalı bence ayıp bir tık.