nuritoparli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani o kadar da olmaz be arkadaş. Biraz emeğe saygı yahu, adam size güvenerek vermiş bilgileri paylaşmış yardımcı olmuş sen gel öğrendiğini, sanki sen en baştan beri biliyormuşsun gibi de paylaş pes doğrusu. Kesinlikle haklısın @Werkmen; hocam daha önceden de ticaretimiz oldu nasıl karakter de olduğunu biliyorum, gerçekten sana da bu yapılır mı diyorum ama yapıyorlar işte.
Yorumun için çok teşekkür ediyorum hocam. İnsanlar tuhaf olmuş yazık diyelim. Teşekkürler yorumun için