Tabikide sunsun. Ama bu şekilde değil. Benden eğitim almaya kalk ve anlatılanlar hiç birşey bilmediği aşikar bilen bir insan olsun dünya kadar açsın. Ama gelip emeğimizi çalıp üstüne yok böyle yok şöyle olursa olmaz. Örneği siz 7 yıldır bir sektörde eğitim veriyorsunuz. Birton başarınız var. Gelsin aynı eğitimi çıkartıp birde sektörün en hızlısı ve en iyisiyiz desin birde en profesyoneli daha kaç aylık yani yıl değil. Böyle birşey beni boşverin sizin bile hakkınıza geçmektir.
Haklisiniz hocam kendini pazarlamanın bile bir sınırı ve çerçevesi olmalı abartıdan kaçınmak gerekir