Hakli bir serzeniş hocam sizin konularınızı görmüştüm ve duruma göre sizinle çalışmayı sizden bir şeyler öğrenmeyi de düşünüyorum

ama şöyle bir şey de var eğitimi alan arkadaş kendi bilgileri ile harmanlayıp sektörde tecrübe kazanma adına eğitim veya hizmet sunamaz mı?( tabi ki haksız rekabete girmeden abartılı vaatler vermeden) lütfen yanlış anlamayın merak ettiğimden soruyorum

bende düşünüyorum çünkü r10 da ki değerli hocalardan dijital reklam sosyal medya ve seo konusunda bir şeyler öğrenmeyi ve sonra öğrendiklerim ile hizmet vermeyi.
Tabikide sunsun. Ama bu şekilde değil. Benden eğitim almaya kalk ve anlatılanlar hiç birşey bilmediği aşikar bilen bir insan olsun dünya kadar açsın. Ama gelip emeğimizi çalıp üstüne yok böyle yok şöyle olursa olmaz. Örneği siz 7 yıldır bir sektörde eğitim veriyorsunuz. Birton başarınız var. Gelsin aynı eğitimi çıkartıp birde sektörün en hızlısı ve en iyisiyiz desin birde en profesyoneli daha kaç aylık yani yıl değil. Böyle birşey beni boşverin sizin bile hakkınıza geçmektir.