Çok haklı bir yorum. Siz kaç yıldır uğraşıyorum bilmediğim vardır diyorsun ama 2-3 ay olmuş instagrama giriş yapmış herşeyi biliyorum diyen arkadaşlar var maalesef. Çünkü menfaat. MaaWerkmen kardeşim ile çok çalıştık. Kendisi çok yardımcı oldu sağolsun. İşi bilen birisi. Emeğin için teşekkürler
Çok teşekkür ederim abi. Bunları duyabilmek bile çok güzel birşey.