Çok haklı bir yorum. Siz kaç yıldır uğraşıyorum bilmediğim vardır diyorsun ama 2-3 ay olmuş instagrama giriş yapmış herşeyi biliyorum diyen arkadaşlar var maalesef. Çünkü menfaat. MaaWerkmen kardeşim ile çok çalıştık. Kendisi çok yardımcı oldu sağolsun. İşi bilen birisi. Emeğin için teşekkürler