TDBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
API Rate limitleri aşıyorsunuz sanırım [HTTP] Too Many Requests vermiş hatada. N11 API servisleri hakkında pek bilgim yok fakat gönderdiğinizden bu anlaşılıyor. Daha yavaş ve az istekler göndermelisiniz.
Bunu n11 sunucuları mı engelliyor benim sunucum ile alakalı mı?
Burada şunu mu yapmalıyım. Önce ana kategorileri sonra alt kategorileri sonra alt kategorinin alt kategorisini mi çekmeliyim.

Yada istekleri nasıl azaltabilirim