Konu
Api ile veri çekerken sorun yaşıyorum yardımcı olabilir misini?
04-11-2020, 22:18:32
#2
TDBilisim
API Rate limitleri aşıyorsunuz sanırım [HTTP] Too Many Requests vermiş hatada. N11 API servisleri hakkında pek bilgim yok fakat gönderdiğinizden bu anlaşılıyor. Daha yavaş ve az istekler göndermelisiniz.