Merhaba arkadaşlar, bu güne kadar yemli ve çapari atarak balık tuttum. Elimdeki olta ile 400 gr eşkinayı çekmekte bile zorlanıyorum (olta boşa sarıyor).
Artık atçek yaparak levrek kovalamak istiyorum. Büyük balığın heyecanıda büyük oluyor.
Olta-misina - kamış- sahteler vs neredeyse hiç bilgim yok. Marmara denizinde levrek avı için, çok uçuk olmayan takım önerisinde bulunabilir misiniz.
Cevaplarınızı heyecanla bekliyorum.